fredag 7 november 2008

rubrik

sitter och gungar i min sang till basen i rich girl med the virgins... det ar mindre an tva veckor kvar nu,, nast sista helgen har borjat idag nar solen gick upp.. jag ar fortfarande lite sjuk, men jag mar mycket battre. ikvall ska vi ut pa stan, som sa manga ganger forr. en pirrande kansla virvlar runt i magen. nya aventyr, nya upplevelser, det ar sa vi har haft det har varje kvall. och nu har det varit en lugn vecka, kanns som man missat mycket, men ikvall kan man springa runt med ett leende pa lapparna. det har blivit varmare igen.

jag har begett mig ut pa en resa,, en resa hit, till LA en stad langt borta, en frammande stad, dar jag har varit en frammande manniska. annorlunda. det har varit bra for mig att aka hit, jag har rest och blivit tvungen att lita pa mig sjalv.

och nar jag kommer hem sa blir det en ny resa, en resa genom vardagen, att skapa nagot nytt. att ta tillvara pa erfarenheterna man har haft har, och kanska vaxa upp lite grann..

jag tanker pa alla vanner som stottat mig genom diverse saker jag varit med om, som alltid funnits dar. i vardagen nar nagot blivit knas, eller nar hela mitt liv bara har rasat ihop.. och den har resan har gett mig mer perspektiv, over mig sjalv och mitt liv. hur mycket jag faktiskt paverkar.. hannes sa for nagra veckor sedan att det har varit valdigt kul for honom att se hur jag har vaxt under var tid har.

idag sag jag en kommentar som Katia hade skrivit har pa min blogg. och jag blev sa glad, for att katia, du har varit en av dom manniskor jag traffat under mitt liv som har inspirerat mig. fatt mig vilja bli starkare. och jag har tankt pa dig, valdigt mycket nar jag har varit har. och jag har oroat mig for dig... jag har langtat efter att fa komma hem och bara ge dig en kram.. jag hade ingen aning om att du laste min blogg, men jag blev glad. sa glad. och snart kommer jag till enkoping, och da ses vi. det maste vi, alskar dig min van, och jag finns har.. trots att jag ar sa langt borta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack hjärtat, det värmer.
Vad Du än vill skapa Dig- Du kommer lyckas stort! Du är värd precis allt gott och all kärlek! Du är en underbar människa! Kärlek till Dig