fredag 28 november 2008

01.23

FREDAGSNATT, KLOCKAN HAR PASSERAT ETT. MEN JAG ÄR HEMMA.. HAR KOLLAT PÅ FILM MED ERIK SOM ÄR HÄR PÅ BESÖK, VI SÅG PÅ TRAINSPOTTING.. HAR SETT DEN ÖVER HUNDRA GÅNGER, MEN DEN ÄR ALLTID LIKA UNDERBAR... MEN NU KAN JAG INTE SOVA, OCH DET ÄR JOBBIGT..... VAR UTE PÅ VALAND MED KIIA I ONSDAGS, EN RIKTIGT ROLIG KVÄLL. OCH UTE PÅ SVANEN IGÅR, MED ERIK,KIIA,DAN OCH SÅ MÖTTE VI UPP HANNES DÄR.. SVANEN VAR ROLIGT SOM VANLIGT, VI DANSADE OSS SVETTIGA PÅ DANSGOLVET TILL BRA MUSIK..

OCH JAG VAR SOM SAGT PÅ EN JOBBINTERVJU TIDIGARE I VECKAN, SOM GICK VÄLDIGT BRA OCH RESULTERADE I ATT JAG BÖRJAR JOBBA PÅ MÅNDAG. KÄ'NNS RIKTIGT BRA.

SAKNAR HOLLYWOOD . MEN SAMTIDIGT KÄNNS DET UNDERBART ATT VARA HEMMA. GÖTEBORG.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul att du fortsätter blogga. Jag saknade verkligen dina ord. Nu har jag nåt att gå in o kolla varje dag. Puss lilla fis

Anonym sa...

Instämmer med föregående kommenterare. Det blev tomt utan dig ett tag. Kul att du är hemma igen!
Vad är det för jobb du har fått?
Undrar Tant Lena