torsdag 6 november 2008

heroin chic forvandlades snabbt till snor chic.. en forkylning som har gjort mig sjuk som fan.. legat hemma hela dagen idag och badat i snor och misar,, tyckt synd om mig sjalv och varit helt utmattad. inte orkat gora nagonting alls.. att ta sig ur sangen kandes lika anstrangande som att bestiga berg och ha sig..

som tur var kom hannes hem med mandariner, coca cola och dundermedicin aven kallad Day Quil.
sa dagen fick trots allt ett lyckligt slut,, knaprat lite piller, duschat och blivit som en ny manniska.. kanner mig faktiskt mycket piggare, och har for forsta gangen idag aven kunnat avnjuta den underbara kompinationen av en cigg och coca colans sotma...

forsoker planera in en slappardag pa stan med mele imorgon, medan hannes fortsatter jakten pa jackan han sett pa macys,, dock ar det valdigt svart for mig och mele att planera in saker da vi bada tva har en tendens att sova bort dagarna, men imorgon gor vi ett seriost forsok att hinna promenera runt lite i hollywood, lugnt och fint med tanke pa att jag fortfarande ar sjuk.. samt att sluka massa sushi som jag har langtat sa lange efter!

nu ska jag snyta mig.
puss och snor

Inga kommentarer: