söndag 16 november 2008

closer

ute. roker en cigarett, eller flera. lyssnar pa kings of leons nya skiva, som sa manga kvallar forut. da och da kanner jag hur stolen vibrerar av hur hog basen ar i bilar som aker langs med hollywood blvd. da och da hors ett bromsskrik som tranger genom horlurarna och fangar min uppmarksamhet. jag ska borja packa snart, vilket jag sagt till mig sjalv i snart tre timmar.. men om jag gor det, sa blir allt pa riktigt. att verkligheten faktiskt hann ikapp. att vi ska aka harifran. hollywood, vart hollywood. husen som vi vandrat forbi och sagt att nagon dag ska vi bo har, husen, manniskorna, luften vi har andats, allt tar slut. som att helt plotsligt falla ner pa jorden igen, att forsvinna fran var perfekta varld dar varje dag ar ett nytt aventyr och dar allt kanns sa bra..

MEN.. det som haller mig uppe ar att vi aker hem till er, kara vanner som jag har saknat...

Inga kommentarer: