torsdag 9 oktober 2008

VEGAS

jag ar for narvarande i VEGAS!
vi korde en roadtrip fran LA idag,, och nu ar vi har... .. vi bor pa luxury, east towers... artonde vaningen med utsikt over den har jattestora staden som tydligen aldrig sover...
sa fort vi kom fram sa akte vi till ett jattestort outlet,, jag shoppade ingenting, bara fonstershopping for min del idag... har egentligen inte sa mycket att beratta annu,, just nu sitter vi pa vart hotellrum,, har gjort oss iordning lite,, och ska bege oss ut pa stan...

men innan dess...
sa slacker vi ner rummet for att se ut over las vegas.
lyssnar pa kings of leons nya platta..
allt kanns ganska sorgligt egentligen,,
jag ar for langt borta.
liksom ni
men jag saknar er alla
karlek

1 kommentar:

Anonym sa...

BEBBEN! vad kul det later:) ar det only by the night? hihi. jag tycker mer om because of times & de aldre skivorna. jag har en av deras trumpinnar forresten :D heheee. SKICKA MIG ETT MAIL! vi maste ju maila for tusan. karoliin.mansson@hotmail.com. fast det visste du ju redan. PUSSS ta hand om dig.