söndag 26 oktober 2008

har just tillbringat massor av tid och cigaretter ute, tankarna snurrar bara runt runt runt runt runt, forsokte skriva nagra kapitel for att kunna avsluta ett. men det ar sa javla svart nar man standigt fastnar,, och istallet for att kunna slappa nagot sa tanker man bara desto mer pa det.. som en van sa till mig idag, det ar sa latt att fastna i samma cirklar.. och det har jag gjort,, kanske ar det bara for att det ar natt och jag ar ensam, ensam med alla minnen som inte riktigt vill suddas ut, minnen jag trodde att jag skulle uppleva igen under min vistelse har, minnen som egentligen inte borde finnas..

tanker pa forsta natten han sov har, och han spelade upp musik fran sin ipod. vi lyssnade pa the blowers daughter med damien rice, han hade ingen aning om att det ar en av mina favoritlatar. han sjong med tyst tyst.
nasta dag akte vi fort fram pa 101 freeway. jag sneglade pa honom . han hade en cigarett i mungipan och sjong med lite till musiken samtidigt som han korde fort. da och da tittade han tillbaka och log..En natt nagon vecka senare akte vi taxi till en klubb, han fangade min hand i sin, flatade ihop vara fingrar, jag log och vande ansiktet ut mot fonstret for att han inte skulle se, han slappte inte taget och jag blev varm inombords samtidigt som jag tittade ut pa glansande neonskyltar i ett morkt hollywood genom taxifonstret.

fuck this








1 kommentar:

Anonym sa...

You get your kicks, on route 66

Tycker väldigt bra om textraden "Coome closer to mee... I want to hear you breath..."

Värme, fingrar omslingras, närhet, en viskning i ett öra... men ändå så långt borta.

Kom hem snart, det kommer bli hur kul som helst! Kramkram