fredag 24 oktober 2008

hej allihopa, mar ni bra?
jag mar bra.. fast jag ar trott.. riktigt trott, kom hem for ett tag sedan efter en tre timmars repsession med de svenska pojkarna linus, philip och alex.. imorgon ska vi spela tillsammans pa cranes tavern i hollywood.. och ikvall har vi alltsa repat,, jattekul och det gick riktigt bra. vi ar laddade infor morgondagen!

har precis suttit i sangen och atit popcorn och druckit cola, mycket gott. nu sitter jag ute och roker saklart,, ni kanske fragar er varfor jag alltid roker och bloggar? jag gillar det.

i tisdags var vi ute en svang pa rainbow, trevligt som alltid. vodka och sprite som alltid,, tack vare att jag hittade tva gammla drinkbiljetter som lag hemma och skrapade.. som hannes brukar saga, det hade varit alkoholmissbruk att inte anvanda dom.traffade pa lemmy fran motorhead annu en gang,, nar han skulle ga sa tog han min hand for att saga hejda,, men vi hade inte ens pratat sa jag sa Nice ALMOST meeting you.. det tyckte han var roligt tror jag, for att han pussade mig pa kinden... det var en riktigt trevlig kvall i vilket fall,, traffade pa en pr snubbe som bjod med oss pa en stankare uppe i hillsen ovanfor rainbow... efter det hookade han upp oss med en schysst efterfest nere i hollywood och la brea.. vi akte taxi pumpade musik och jag lyckades fixa spagat i taxin, ja mina vanner mitt nya partytrick ar att lyckas fa ut en fot pa varje sida av bilen genom fonstrena... jattekul tyckte bade jag och hannes,, jag visste val att det fanns en mening med de dar balettlektionerna jag gick pa!
i vilket fall sa akte vi ner till hollywood/la brea och gick pa efterfest,, svarta killar som antingen sysslade med basket eller hiphop,, att vara en blond svensk tjej var mycket populart..
vandrade hemmat vid halvsextiden, jag var dodstrott, och hade jatteont i fotterna efter en helkvall i skyhoga ankelboots, sa jag holl hannes i armen hela vagen hem med ena handen och skorna tog jag av mig och bar med den andra....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ebbilisius!
Hoppas du blir frisk snart!
Xoxo
Bärra