lördag 18 oktober 2008

det ar lordagsafton, klockan ar 8.45pm.. och jag sitter hemma och gor ingenting.. detta kanske ar forsta lordagen det hander sedan vi kom hit.. kanner mig lite rastlos, men jag vet inte om nagon av oss pallar att gora nagot ikvall..

igar blev det ett besok pa the ruby, sjukt overskattat enligt mig. och jag blir lika sur varje gang nar de stanger uteterassen klockan tolv istallet for 2 som det star pa alla flyers. nej,, ska inte vara sa javla bitter, det ar ju i alla fall bra musik..

sitter och myser i min halvt nya flanellskjorta fran urban outfitters, det ar lite kyligt ikvall.. men det ar skont da de senaste dagarna har varit javligt varma..

ska forsoka diska och stada imorgon, ett projekt som pagatt under en evighet kanns det som..

i torsdags spelade vi universal bar,, ett javligt schysst stalle faktiskt.. dock inte en av vara basta spelningar, kanske var det for att jag var nykter. Nej skamt a sido,, det gick verkligen inte daligt,, men det gick inte heller helt fantastiskt, som det brukar..

nu ska jag dra med mig hannes ut och ta en cigarett,, kanske dyker den missbildade tvattbjornen upp som jag sag tidigare. hoppas, den var ganska gullig.

Inga kommentarer: