torsdag 30 oktober 2008







Blackberry official launch party/ Ultimat Vodka release party

Okej kara vanner!
gardagen var troligtvis det sjukaste vi har varit med om hitills,, forst och framst sa fick vi gratispass till en stor fest for Blackberry telefonen,, Foo Fighters och Queens of the Stoneage spelade.. Festen holls pa Avalon som ar en klubb typ tva kvarter fran dar vi bor har i hollywood. det var bara 800 pers som var dar, sjukt kul att se tva av varldens storsta rockband tillsammans med en sa liten publik och pa ett sa mysigt stalle som Avalon. qotsa borjade spela,, och dom var sjukt bra, bade jag och hannes var helt extatiska, och stod nastan langst fram. nar de spelade little sister sa trodde jag att jag skulle do av lycka.. smet ut for en cigg innan foo fighters skulle borja,, och sag sangaren i Rage against the machine ga forbi mig.. en minut senare sag jag Juliette Lewis fran Juliette and the licks sta bredvid mig. mitt hjarta stannade,, jag stod bredvid en av mina absolut storsta idoler, vagade knappt andas.. som tur var sa borjade hannes prata med henne, och han sa att jag avgudade henne, hon gick fram till mig och vi stod och pratade lite, heeelt underbart...

foo fighters borjade spela,, dom var dock inte lika bra som queens of the stoneage enligt mig och hannes... stod annu en gang valdigt langt fram,, vilket dessvarre resulterade i att jag blev halvt sonderklamd samt fick ol over heeela mig... nar ff hade slutat spela sa stangde avalon, sa vi gick ut pa jakt efter fortsatt festlighet. fragade en vakt som stod utanfor en klubb efter bra tips, sa att vi var ett svenskt rockband, han hanvisade oss till en ingang via klubbens parkering.. vi gar dit,, roda mattan och hela baletten. hannes sager att han ar manager for ett svenskt rockband serenity now, som dom sakert kanner till. och presenterar mig, sangerskan.. vi far varsitt klubbarmband och blir hanvisade till en hiss.. hissen tar oss upp pa taket dar det ar party for en ny vodka, ultimat vodka.

sa, vi ar uppe pa taket.. jag kanner mig asful bland alla fotomodeller och allmant snygga manniskor.. ser nagra kamerakillar som filmar ganget fran the hills som sitter vid ett bord.. inser att det ar oppen bar, och far en jattesot vodkadrink.. minglar runt lite, traffar schysst folk.. blir fotade,, ar bara fruktansvart lyckliga..

heeeeelt javla osannolik kvall,, men ack sa underbar!



1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken häftig kväll! Det där blir något att berätta för barnbarnen. Eller syskonbarnen. /Tant Lena