söndag 19 oktober 2008

kande mig ganska nere i morse,, precis som igar.. men hannes drog med mig ut i solskenet pa en tre timmar langpromenad, och nu kanns allt mycket battre.. vi promenerade ner till santa monica blvd/la brea at lunch pa ett grekiskt cafe, jag at ett pitabrod med sallad och friterade rakor, jattegott.. efter det kopte vi kaffe fran starbucks, jag kopte en frappucino, som jag har langtat efter de senaste dagarna, unnade mig gradde pa toppen. vi kopte cigg pa la brea cigarettes och satte och i solskenet och drack kaffe och rokte, och bara pratade en stund.. efter det borjade vi promenera hemmat, och samtidigt leta efter en billig mataffar, som vi hittade.. jag lyckades handla tre kassar mat, och for 20 dollar far man foljande..

ett knippe farsk dill
ett knippe farsk persilja
en citron
ett lite sojamjolk
en stor flaska mineralvatten
ett huvud rodkal
ett paket skivad blackfisk
fyra halvor hel lax dvs tva laxar
ett paket farska champinjoner


svangde aven forbi pa rite aid och kopte duschkram och mera harfarg.. nu kanns allt faktiskt bra igen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej bebbsingen,
Tänk vad lite solsken och mat kan göra. Passa på och fortsätt njut nu av den tillvaron du är i just nu. Puss
Mammsingen

Anonym sa...

jag lärde mej att älska rite aid.. till den dagen jag gick in på CVS..hoppas du hittar dit en dag också! =) Annat jag hoppas du testar innen du åker hem är crispy creme donuts.. bäst helt klart och coldstone ice cream. den med MASSA choklad förstås! Hoppas du kommer hem till enköping snart. miss u here! Ta hand om dej! =)Pussokram Anna!