lördag 20 september 2008

venice

































VI AKTE NER TILL VENICE IDAG TILLSAMMANS MED VAR GRANNE JONATHAN, SOM DESSVARRE EJ BLEV FANGAD PA BILD. FORST SA PROMENERADE VI RUNT LITE I SANTA MONICA, EFTER EN LITEN STUND GICK VI NER TILL PIREN. JAG TANKTE PA FILMEN LORDS OF DOGTOWN. FILMEN BASERAD PA DEN SANNA HISTORIEN OM DE LEGENDARISKA ZBOYZ FRAN VENICE BEACH CALIFORNIA SOM GRUNDADE SKATEN. OM MAN AKER FORBI ZEPHYR SHOP SA SER MAN HUR FOLK HAR SPREJAT RIP HEATH PA FASADEN. I VILKET FALL, VI STOD OCH BEUNDRADE PIREN OCH ALLT MAN KUNDE SE FRAN DEN I EN LITEN STUND SEDAN PROMENERADE VI BORT MOT VENICE STRAK AV AFFARER OCH ALLMANT KRIMSKRAMS. PA VAGEN DIT STANNADE VI OCH AT LUNCH SAMT PARKERADE OSS PA STRANDEN I NAGRA TIMMAR. VI KOPTE EN FRESBEELIKNANDE LEKSAK SOM VI KASTADE RUNT. JAG OCH HANNES BADADE OCKSA OCH INNAN VI VISSTE ORDET AV SA HOLL SOLEN PA ATT GA NER. ...VI AKER NOG TILLBAKA PA SONDAG.





4 kommentarer:

ELIN sa...

fy så mysigt. och vilka fina bilder. det typ pirrade i kroppen. jag vill också bada med dig på venice beach. PUSS

Anonym sa...

Vilken härlig dag ni har haft! Och så fina bilder! Underbart!
Detta är Tant Lena som nu ska försöka komma ihåg sitt lösenord. Det är omöjligt. Grr...

Tant Lena sa...

Ha! Nu har jag ändrat till det lösenord jag anser att jag har haft hela tiden. Så nu kan jag kommentera i eget namn. Guuuuuud så intressant va?

Anonym sa...

fy fasen vad mysigt och skönt och härligt och fantastiskt ni verkar ha det. jag är så avundsjuk att jag kan spricka. jag hopppas verkligen att jag vaknar med en massa pengar imorgon så att jag kan komma och hälsa på dig <3