lördag 27 september 2008

baby everyone is fake





okeeeeeej,
rainbow.. vi spelade agenturen vill se mer.. bra.
s

forresten jag har blivit annu blondare.. du kan inte vara for svensk och blond i LA, right?


vi traffade riktigt roligt folk ikvall, efter en halvlyckad spelning hangde vi med en svensktglamrockband och bassistens lillasyster frida som var helt underbar. jag och frida hangde utanfor rainbow och nagon kand gammal porrstjarna vid namn ron nagonting signerade oss. efter det drog vi pa en efterfest i hollywood nagonstans, vi akte med svenskarna och filmskaparen phoebe och hennes van med en stark sydstatdialekt. vi hamnade i nagons lagenhet, nagonstans.. en mexare sa att han tyckte att jag var vacker. han forsokte smeka min arm. han visade upp sin overkropp som var fylld av tatueringar, man sag inte hans hud. jag och angel var inte speciellt imponerade eller for den delen attraherade. vi gick ut for att ta en cigarett. hon fragade mig om jag rokte hash eller maja. i nasta stund hade mexarkillen kommit ut och satt sig pa trappan bredvid angel, de rokte hash, jag sag pa. ogonblicket efter sa han, oh angel youre trippin, angel sa, what do you got.. han sa allt mojligt, men hennes intresse fastnade vid det tillfallet da han namnde kokain. hon rullade ihop en 20dollarssedel samtidigt som hon vantade pa att mexarkillen skulle komma tillbaka till trappan med sitt kokain.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut som Ron Jeremy. Han är känd. Kolla http://www.youtube.com/watch?v=DM8tzsN80ng
Hälsningar från allmänbildad Tant Lena

Christoffer sa...

be careful!

Anonym sa...

Hmmm, kanske blir för roligt ibland eller. Håller nog med Christoffer. Det är en värld ni inte är vana vid där borta.
Puss
Mammsingen (orolig)