söndag 28 september 2008

saturday night

lordagkvall och stan ar i full gang. endast sanningen skrivs pa den har bloggen mina vanner..
vi hangde en stund hos vara nya grannar pa andra sidan gatan, de bjod pa jackdaniels shots. varfor ska man shotta whiskey? de ar musiker och har ett sa javla vackert piano.. en liten stund senare kom phoebe och angel som vi larde kanna igar hem till oss.. vi hangde har en stund, innan vi bestamde oss for att aka till sunset och rainbow, for att hamta hannes gitarr som vi glomde igar.
rainbow var fullt med folk, vi kom dit strax innan ett, allt stanger tva har.. men den timmen vi fick var valdigt trevlig. rock n roll overallt.
angel fixade drinkar och vi satt och bara sag pa allt folk runt omkring oss, en av servetriserna kom fram till mig och sa att hon alskade mina strumpbyxor.. n
phoebe presenterade mig for sangaren i motorhead som satt och drack JD i baren. han tande min cigarett och jag var glad. kvallen pa rainbow rann mot sitt slut och vi minglade oss ut ur baren.. val ute fick vi insidertips fran dorrvakten om var efterfesten fanns,, vi akte till sunset och kattmannens hus. jag har visat er bilder pa mannen med katten jag traffade i borjan av var vistelse... samma kattman har efterfester efter rainbow i sitt hus. att kliva in dar var sa bissart, oppen bar i hans sovrum dar du kunde dricka vad du an ville,,, han gjorde sina legendariska korttrick for alla som ville se.. han ar en magiker, jag forstar inte hur han gor.. hans katt satt snallt pa sangen och tittade pa manniskor... runt om i huset gick folk omkring med en drink i handen och en cigarett.. vid matsalsbordet satt folk och rokte gras, och lite mera undangomt i hornen drog folk kokain.

jag traffade en tjej som hette heather, hon var sa underbar. precis som alla andra tjejer har kallade hon mig baby hela tiden och klappade i mitt har.. hon sa att jag hade det, och att jag kommer ga langt,,, jag skulle garna tro henne, men nar jag foljde med henne in i badrummet drog hon kokain for fullt med hjalp av en ihoprullad 20dollarsedel. det kanns lika javla bra varje gang man sager nej till kokain. jag behover inte det, jag ar sa javla lycklig i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

fortsätt säga nej. att droga är fel, att leva är bra och dessa två går inte ihop! :* och guuud vad avis jag är. jag vill vara där du är, ebba! njut för fulla muggar för här står tiden stilla.

jag saknar dig, vännen <3