torsdag 18 september 2008

torsdag

jag sitter ute och roker i djurparken utanfor huset. ekorrarna jagar varandra i tradet och pa taket, jag borjar undra om det ar parningssasong.. jag var och handlade cigaretter nyss, och det ar forsta gangen som jag har gatt sjalv till affaren haha. det var mycket spannande, men mest varmt. jag lyssnar pa boy kill boy och dom ar ganska bra.

igar var vi ute pa rainbow igen,, men innan dess besokte vi de svenska grabbarna som bor pa samma hotell som janis joplin tog sin overdos pa. vi forfestade lite och drog med dom ut.. rainbow ar ett farligt stalle, drinkarna ar lomska och sjukt starka.. vad hande med 6or eller 4or. dar kor de hela glas med vodka for att sedan slanga i en skvatt sprite for att ge det lite smak..

hursomhelst... idag ska vi spela igen,, pa palms bar och eventuellt aven pa universal bar,, om det finns tid nog.. sjukt stressigt.. funderar pa att ha pa mig min mammas gamla vintageklanning. jag ar sjukt bitter over att jag inte har med mig sa mycket klader.. kanns som om jag har gatt runt i samma klader hela tiden.. och var granne papekade i tisdags nar jag hade min nya klanning pa mig att det var kul att se mig i nagot annat an den svarta som han havdar att jag har haft pa mig varje dag sen jag kom hit. sa ar icke fallet!


och kara lasare, borja kommentera mer!.. annars maste jag deleta mig sjalv och den har bloggen.
karlek

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älsklingen,
Du får absolut inte deleta bloggen. Det är ju min stora kontakt med dig. Är inne och läser varje dag. Och längtar tills det kommer ett nytt inlägg. Synd att du inte är med oss i Kinna på bröllop. Men du har ju bättre saker för dig....
Älskar dig
Puss
mammsingen

Anonym sa...

Du får verkligen inte ta bort din intressanta blogg! Jag läser den med stor behållning. Och säkert fler med mig... Kan du se hur många läsare du har? Överge oss inte! Snälla Ebba!
Nu ger jag upp. Jag får lämna min kommentar anonymt. Jag kommer inte ihåg lösenordet. Så här är det varenda gång! Du har gått miste om många fantastiska inlägg p.g.a. mitt numera dåliga minne. Eller också är det något FEL. Grr... Så. Det är Tant Lena som har talat. Ha det så bra!

Anonym sa...

kul att de enda som kommenterar typ är mamma och lena.. haha! =)
måste bara säga, menar du inte ta bort dig själv? ;)

Slicki slicki