fredag 9 januari 2009

mamma

min mamma och jag har pratat mycket dom har dagarna nar jag har varit sjuk.. och tyckt extremt synd om mig sjalv,, hon har ocksa tyckt synd om mig faktiskt, jattemycket. hon skulle ha kommit ner hit imorgon egentligen, men jag sa att hon inte behovde.. jag ar ju inte sa sjuk langre.. och jag har passerat det stadiet i sjukdomen nar jag lag och grat floder tackt av svett och snor och snyftade fram att jag ville att min mamma skulle vara har.. nar jag blev ett litet barn igen, som allra helst bara ville vara hos sin mamma och bli klappad i haret.. det ar vinter nu,, och for langt for att mamma ska komma till undsattning bara for att jag ar lite sjuk. nu borjar jag ju dessutom bli battre, dessutom kanndes och kanns det viktigt att kunna klara sig sjalv.. och nu ar det varsta over...men jag alskar min mamma sa mycket aven om jag ofta kanske ar en besvikelse, och framfor allt inte sager det tillrackligt, eller visar det pa riktigt..... men nu ar jag i alla fall starkare och lite piggare och jag kunde faktiskt ata glass och tre bananer idag. bara en banan kom upp igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla spy...:)
Du är aldrig någon besvikelse. Det får du inte säga. Skulle i alla fall velat vara hos dig och vara husa/sköterska idag. Och pysslat om dig lite. Som mammor inte får göra så ofta när barn blir stora...Suck.
Älskar dig