måndag 5 januari 2009

ETT NYTT KAPITEL

ETT NYTT KAPITEL KARA VANNER..

SOM NI KUNDE LASA I FOREGAENDE INLAGG SA STRAVAR JAG EFTER ATT BLI MER SJALVMEDVETEN. MED ANLEDNING AV DETTA HOPPADE JAG IDAG AV SERENITY NOW. OCH NU SKA JAG ISTALLET SKRIVA MUSIK MED SAMMA GAMLA GODA INDIEKANSLA SOM TIDIGARE DA LA LA LA FANNS...
FOR ATT JUST NU AR DET VAD JAG VILL GORA, LEKA MED LUGNA MELODIER OCH KANSLOSAMMA TEXTER. DET KANNS FAKTISKT HOPPFULLT, MEST AV ALLT FOR ATT DET SKA BLI SA ROLIGT.. BEHOVER TA DET LITE LUGNT,, OCH FOKUSERA PA ATT HITTA ETT JOBB.,,

OCH ATT BLI FRISK SAKLART, EFTER TVA DYGN AV EN HEMSK FORKYLNING SOM HAR GJORT MIG SANGLIGGANDES SA KANNER JAG MIG HELT PLOTSLIGT ISOLERAD FRAN OMVARLDEN..


1 kommentar:

Anonym sa...

oj, det trodde jag inte:) men det kommer gå bra, du hittar säkert inspirationen där inne hos dig själv baby! snart kommer jag hem, då kan vi kedjeröka om nätterna igen. PUSS, krya på dig (jag är inte heller frisk än)