onsdag 27 augusti 2008

LOS ANGELES

vi ar framme i Los Angeles!!
har tyvarr inte hunnit fa internet i lagenheten annu, sa jag sitter just nu pa ett internetcaf'e och skriver. lagenheten som vi bor i ar jattebra, och ligger i hjartat av hollywood, man ser ner till hollywood blvd och promenerar dit pa 2 minuter. pa innergarden utanfor vara fonster och varan lilla altan bor det tvattbjornar, ekorrar och vildkatter. tvattbjornarna sitter och stirrar med roda ogon i morkret. lite scary.

vi har borjat hanga en del med varan granne som ar sjukt rolig, han jobbar som musiker och har nagra studios, sa att vi ska fa spela in hos honom nasta vecka nagon natt.
och ikvall ska vi spela var forsta spelning har i LA pa The Derby som ligger i Loz Feliz, Hillhurst.

trivs javligt bra an sa lange, onskar att jag kunde skriva mer, men min tid gar ut pa det har internetcafeet. ska ga ut utanfor dorren och dricka upp mitt ice-coffe och roka en cigarett under palmerna.

tanker pa er allihopa!
pussar & kramar

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hej Ebba,
Åh vad kul att läsa lite om hur ni har det. Hoppas ni får igång nätet i lägenheten snart så jag får veta mer.
Vill veta hur första spelningen gick. Succé?
Puss o kram
Mamma

Tant Lena sa...

Jag håller med din mamma. Jättekul att kunna följa er på din blogg.
Jag vill se bilder på de där otäcka tvättbjörnarna.